Stany, recenze stanů, tes

Klíčová slova: stany, recenze stanů, fotoreportáž stanu

Datum vloľení do katalogu: 13. kv?tna 2010

Popis: Stany Husky, stany Coleman a Hannah ve fotoreportáži. Recenze stanů s fotografiemi a textovým popisem při jeho stavbě. Detailní popisy nejdůležitějších částí stanu.

Další související informace

Značkové stany.cz

stany – Informace o značkových stanech. Dozvíte se jak vybrat stan a jakými kritérii se řídit při výběru stanu. Dále jsou zde popsány druhy stanů a nakonec naleznete seznam s e-shopy, prodávající značkové stany.

Ubytování Český Krumlov

ubytování,český,krumlov,pension,penzion – Vyberte si ubytování v jednom ze 4 domů v centru Českého Krumlova. Na výběr je ubytování v hotelu Myšší Díra nebo v pensionech Villa Margarita, WOK, Dům U Hada. Hotel Garni Myší Díra se nachází v klidné části historického centra města Český Krumlov, pouhé 2 minuty pěší chůze od hlavního náměstí. Hotel Myšší Díra nabízí deset dvoulůžkových a rodinných vícelůžkových pokojů Deluxe na pěti podlažích s nezapomenutelným výhledem na řeku a město. Pension Villa Margarita nabízí stylové ubytování za výhodnou cenu v 5 pokojích Economy a 3 pokojích Standard s výhledem na město. K dispozici je jeden bezbariérový pokoj. Ubytování v historickém domě na břehu řeky v centru města Český Krumlov nabízí citlivě zrekonstruovaný penzion Dům U Hada. Pension WOK nabízí 3 pokoje Standard s výhledem na řeku a město. 1 pokoj Economy s oknem na ulici. Na pokoji je WC, sprcha (vana), fén, TV, satelit. Snídaně formou bufetu.

Seriály online

seriály, seriál, seriály online ke shlédnutí – Naše stránky jsme založili především proto, aby jste nemuseli stahovat z internetu své oblíbené seriály, ale mohli jste je pohodlně a hlavně bez čekání sledovat online. Stále se snažíme přidávat nové seriály online ke shlédnutí, abychom měli pokud možno co nejširší základnu stálých a hlavně spokojených návštěvníků.

Načítání trvalo 0.0709 sekund.